WORK Motors livrează produsele din stoc oriunde în România, în termen de 24-72 ore de la primirea comenzii. Transportul produselor se efectuează prin Cargus curier rapid, costul fiind de 20 lei.Comenzile care depășesc suma totală de 299 lei beneficiază de livrare gratuită în România.
Atenție: Produsele cu status "Stoc furnizor" sunt produse care există doar în stocul furnizorului și se comandă special. Drept urmare avem nevoie de 2-3 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii, pentru a le putea aduce în stocul nostru. Asta înseamnă că termenul de livrare pentru un astfel de produs variază intre 3 și 4 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii. Totuși, există și excepții în cazul anumitor repere, al căror termen de livrare poate ajunge și până la 5-6 săptămâni. Termenul estimativ de livrare al acestor produse va fi comunicat telefonic, la confirmarea comenzii.
Produsele cu status "Precomandă" sunt produse care există doar în stocul extern al furnizorului și se comandă special. Aceste produse necesită plata integral în avans. Drept urmare avem nevoie de 5-7 zile lucrătoare, din momentul confirmării plații, pentru a le putea aduce în stocul nostru. Asta înseamnă că termenul de livrare pentru un astfel de produs variază intre 7 și 10 zile lucrătoare, din momentul confirmării plații. Totuși, există unele produse cu status "Precomandă", care pot avea termen de livrare mai mare, de până la 30 de zile calendaristice. Termenul precis vă va fi comunicat la confirmarea comenzii.
Politica de returnare
Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face folosind orice fel de metoda de livrare are la dispozitie (in afara de posta standard, nu ne vom deplasa la posta pentru ridicare, trebuie livrat direct la adresa), de preferat un curier de incredere. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Work Motors nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Suma inapoiata include costurile initiale de transport, cu exceptia cazului cand ati cerut o livrare speciala ce a presupus costuri suplimentare (ex: livrare pana la ora 10, zona cu taxare suplimentara).
Atentie, este obligatoriu sa ne anuntati inainte de returnarea oricarui produs printr-un email la adresa office@workmotors.ro sau prin completarea Formularului de retur.
Coletele retur se trimit la adresa: Aleea Basarabia 10, Ploiestiori, Prahova, in att Gabriel Gherghiceanu, telefon de contact 0735 125 150.
Atentie! Politica de returnare face referire doar la produsele achizitionate online.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra, trimitand un email la office@workmotors.ro sau folosind formularul de retur, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice insa noi vom acorda dreptul de retur si persoanelor juridice, cu aceleasi conditii. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.