









Vezi și
Sistemul airbag Alpinestars Tech-Air® 10 este cel mai nou sistem de airbag autonom, care se alătură familiei Tech-Air® de la Alpinestars. Acesta include sistemele electronice folosite la vestele airbag Tech-Air® Race, Tech-Air® Street și Tech-Air® 5. Derivat din tehnologia airbag Alpinestars, adoptată de motocicliștii din MotoGP, Tech-Air® 10 este un sistem de airbag inteligent și autonom, care oferă protecție de neegalat atat piloților de curse cat si motocicliștilor de zi cu zi, acoperind umerii, pieptul, șoldurile și intreg spatele pilotului.
Alpinestars Tech-Air® 10 poate fi purtat sub orice costum de piele Alpinestars Tech-Air® Ready sau Tech-Air® Compatibile sau chiar si sub orice costum de piele de la orice alt producator - singura conditie este sa ai un spațiu liber de 4 cm în jurul pieptului și 2 cm în jurul șoldurilor. Spațiul suplimentar pentru piept și șolduri este necesar pentru a putea suporta umflarea airbag-ului, în cazul unui accident.

Atribute cheie:
- Un afișaj LED wireless indică starea de funcționare a airbag-ului.
- Bateria integrată, certificată, litiu-ion are o autonomie de 24 de ore.
- Dezvoltat din ani de cercetare cu cei mai buni piloti MotoGP din lume și clienții Alpinestars, iar datele de la milioane de kilometri și mii de accidente au fost analizate pentru a îmbunătăți continuu algoritmul inteligent de detectare a accidentelor.
- Sistemul Tech-Air® 10 este extrem de ușor de utilizat; trebuie doar să închizi fermoarul în față și să închizi centura pentru a activa sistemul Airbag și esti gata de drum. Centura internă activează automat sistemul odată ce este fixată și asigurată.
- În modul Race, sistemul Tech-Air® 10 este activ numai atunci când rulezi cu o viteza mai mare de 60 km/h timp de cel puțin 10 secunde. Înainte de această activare sau când viteza scade constant sub 60 km/h timp de cel puțin 10 secunde, sistemul se dezactivează. Acesta este comportamentul standard al Sistemului Airbag Tech-Air® 10 în modul Race, deoarece este normal să existe situații de oprire și plecare rapidă în care pilotul nu dorește să dezactiveze airbag-ul. În astfel de condiții, este mai sigur ca airbag-ul să fie dezactivat automat de către sistem pentru a evita declanșările nedorite ale airbag-ului.
- Afișajul LED wireless poate fi mutat pe brațul pilotului pentru a verifica cu ușurință starea sistemului. Display-ul LED poate fi atasat si la motocicleta, in functie de preferinta pilotului.
- Sistemul Tech-Air® 10 necesită aproximativ 4 ore pentru a reîncărca o baterie descărcată, cu încărcătorul USB furnizat. O baterie complet încărcată va asigura aproximativ 24 de ore de utilizare. Dacă este disponibil un timp limitat, încărcarea bateriei timp de aproximativ 1 oră va asigura aproximativ 6 ore de utilizare.
- Sistemul Tech-Air® 10 poate fi atașat rapid de undersuit-ul sistemului Tech-Air® 10 de la Alpinestars prin intermediul fermoarelor laterale ușor de utilizat; acest lucru permite piloților să înlocuiască undersuit-ul între sesiunile de pilotaj, dacă doresc.
- Undersuit-ul Tech-Air® 10 System este lavabil manual.
- Greutatea totală a Tech-Air® 10 (sistem și undersuit) este de 2.3 kg pentru o dimensiune medie.
- Tech-Air® 10 este proiectat pentru utilizarea pe pistă și pe strada și poate fi utilizat atât cu modurile de conducere RACE, cât și cu cele STREET, care au algoritmi specifici de detectare a accidentelor AI. Modul RACE Riding trebuie utilizat numai pe piste de curse închise și nu trebuie utilizat pentru alte tipuri de călătorie.
- Conectivitatea Bluetooth la o aplicație Tech-Air® oferă acces la starea de funcționare a sistemului Airbag, starea bateriei și informații despre călătoria MyRide.
- Prin intermediul aplicației Tech-Air®, utilizatorii pot actualiza firmware-ul sistemului atunci când sunt lansati noi algoritmi de detectare a accidentelor.

Protecţie:
- Conceput pentru a proteja umerii, pieptul, spatele și șoldurile unui motociclist, Tech-Air® 10 oferă cea mai cuprinzătoare acoperire prin comparatie cu orice al sistem airbag disponibil în prezent.
- Sistemul de airbag Tech-Air® 10, de ultimă generație vine cu un sistem electronic activ care dispune de 12 senzori (3 accelerometre triaxiale plus 1 giroscop triaxial) și un algoritm de detectare a accidentelor care folosește AI pentru a monitoriza cu precizie când trebuie sa declanșeze airbag-ul în cazul unui accident.
- Absorbția impactului în timpul purtării airbag-ului are ca rezultat o scădere a forței de impact cu până la 95% față de o protectie de spate pasiva. Când este instalat, sistemul de airbag Tech-Air® 10 oferă aceeași protecție precum ai avea daca ai purta simultan 18 protecții pentru spate.
- Tech-Air® 10 are certificare CE Nivelul 2 atât pentru piept, cât și pentru spate.
- La detectarea unei situații de accident, se declanșează airbag-ul, oferind protecție de neegalat pilotului - timp maxim de umflare de 40 ms.
- Sistemul de airbag Alpinestars Tech-Air® 10 oferă un nivel și mai mare de acoperire datorită protecției suplimentare a șoldurilor motocicliștilor și necesită 2 dispozitive de umflare cu argon pentru a umple întregul volum al airbag-ului atunci când acesta este declanșat într-un accident. Astfel, Tech-Air® 10 nu are conceptul de încărcare dublă precum cel al sistemului Tech-Air® Race.
Constructie:
- Există o zonă dedicată pe centura internă a sistemului care servește drept bază de încărcare pentru afișajul LED wireless. Un afișaj LED complet încărcat funcționează cel puțin 20 de ore.
- Sistemul este echipat cu un încărcător USB și un cablu magnetic USB de tip C care permite o reîncărcare rapidă, ușoară și convenabilă.
- Sistemul Tech-Air® 10 dispune de un airbag care este certificat pentru până la trei umflari. Cu toate acestea, după fiecare declanșare, când sistemul este primit pentru service, Centrul de service autorizat Alpinestars Tech-Air® va efectua un test de umflare a airbag-ului pentru a verifica dacă airbag-ul a fost deteriorat în timpul declanșării. Dacă testul de umflare este trecut, confirmând că airbag-ul nu a fost deteriorat în timpul declanșării, service-ul va dispune doar înlocuirea buteliilor cu gaz. Dacă testul de umflare nu este trecut, înseamnă că airbag-ul a fost deteriorat în timpul declanșării, iar sistemul va fi supus întregului service, care va presupune înlocuirea buteliilor cu gaz și a airbag-ului. La cea de-a treia activare, sistemul va fi supus în mod obligatoriu unui service complet, buteliile de gaz și airbag-urile fiind înlocuite.
- Stoc: În stoc
- Model: 6508222/1303